Завдання для дистанційного навчання під час карантину 8 клас | Українська мова
1.Відокремлені другорядні члени речення.Вивчити § 36,37,39,40 | Українська література
1."Ніч перед боєм". Знати зміст твору. 2. В.Дрозд"Білий кінь Шептало". Знати зміст твору. | Англійська мова Тема: "Музика".1."Бітлз" та інші представники різних музичних стилів. с.149-152 2.Підготовка до створення проектної роботи :"Мій улюблений музикант,співак або рок група".с.153-155 3.Концерт улюбленого співака. с.155-158. 4.Як стати гарним музикантом? с.159-162 5.Написання статті про значення музики у нашому житті. с.162-163 6.Читацькі уподобання ваших однокласників.Сс.164-166 7.Музичні уподобання молоді. с.167-169 | Історія України Вивчити §29,30,31,32. | Всесвітня історія Вивчити §19,20,21. | Зарубіжна література 1.Трагедія "Ромео і Джульєта" В.Шекспіра:Д/з Переказувати (с.192-207). 2.Мігель де Сервантес Саведра (1547-1616) "Дон Кіхот" І-частина. Д/з Знати біографію письменника (с.208-212). 3.Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності. Д/з Читати і переказувати пригодницький роман (с.213-223). 4.Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві:Д/з Читати (с.230-233). 5.Джонн Донн (1572-1631) "Щоб мучить мене":Д/з знати біографію (с.233-236). 6.Мольєр (1622-1673) "Міщанин -Шляхтич":Д/з Знати біографію й читати і переказувати (339-244). | Хімія 1.Хімічні властивості оксидів. § 25 2. Основи,склад, назви. § 27 3.Фізичні та хімічні властивості лугів. § 27 4.Кислоти, їх склад, назви. § 28 5.Хімічні та фізичні властивості кислот. §29 6.Реакції заміщення та обміну. § 29 | Біологія 1.Покриви тіла й терморегуляція ( будова і функції шкіри ). 2.Механізм терморегуляції .Д/з §24 3.Теплові та сонячні удари. Загартовування. §24.Виконати ст.94(завдання 1-12) 4.Нервова система. Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Д/з §31 5.Нервова система(центральна та периферична).Д/з §32 6.Спинний мозок. Д/з §33 | Фізика 1.Паралельне і послідовне з'єднання провідників. Опрацювати §31,32; Вправа 31 2.Ров'язування задач. Вправа 32 3.Робота й потужність електричного струму. Опрацювати §33;Вправа 33(1,2,3). 4.Розв'язування задач. Вправа 33(4-8);Закон Джоуля-Ленца. Опрацювати §34; Вправа 34(1,2). 5.Розв'язування задач. Вправа 34(3-7). 6.Електронагрівальні прилади. Опрацювати §35; Вправа 35(1,2,3). | Алгебра 1.Функція у= та її графік (вивчити §17). Д/з № 557,559,572,577,581. 2.Завдання №4 (ст.138) 3. Квадратичні рівняння. Розв'язування неповних квадратичних рівнянь (§18).Д/з №593,595,597,600,604. 4.Формула коренів квадратичного рівняння ( §19 ).Д/з № 635,637,650,654,664. 5.Теорема Вієта ( § 20 ). Д/з №683,685,689,691,698,709.6. Завдання №5 ( ст.165) | Геометрія 1.Властивості тригонометричних функцій гострого кута(§16). Д/з № 709,713,717,725,741. 2.Розв'язування прямокутних трикутників (§17).Д/з № 754,757,771,783,789. 3.Самостійна робота №4 (ст.165). 4.Тестові завдання 4(ст.166). 5.Многокутники (§18). Д/з № 803,808,813,820,825,829. 6.Вписані й описані многокутники (§19).Д/з № 841,847,852,853,859,862. | Інформатика Онлайн підручник http://:http://shkola.in.ua/967-informatyka-8-klas-morze-2016.html Вивчити § 20,21,22,23,24 (підручник Інформатика 8 клас, автор Н.В.Морзе §21 ст.142). | Трудове навчання Група дівчат: Тема: Елементи в'язання спицями. Добір схеми в'язання. Група хлопців: 1.Технологічний процес виготовлення скриньки: різьблення. 2.Технологічний процес виготовлення скриньки: опорядження, складання. 3.Визначення завдань. Планування проектної діяльності. Моделі-аналоги конструкцій світильника. Проектування та конструювання виробу. Д/з :Вивчити конспект | Креслення Тема: Проеціювання циліндра, конуса, куля. Д/з: Накреслити проекції конуса на фронтальну ізометричну поверхню. | Основи здоров'я 1.Ризики статевого дозрівання (§16). 2.Відмова від небезпечних пропозицій(§17). 3.Протидія сексуальному насиллю(§18). 4.Організація дорожнього руху(§19). | Образотворче мистецтво 1.Класицизм в архітектурі та скульптурі.Д/з: Створити ескіз класичного парку. 2. Класицизм у живописі.Д/з: Інтерпретувати один із творів живопису класичного стилю. 3. Класицизм у музиці.Д/з: Послухати класичні музичні твори (на вибір). 4. Українська класична музика.Д/з: Скласти кросворд на тему "Класицизм». | Географія 1.Використання та охорона рівнинних ландшафтів. Практична робота №9 Складання порівняльної характеристики природних зон (за вибором). Д/з §47,виконати практичну роботу. 2.Гірські ландшафти Українських Карпат, особливості їх зміни з висотою, використання та охорона. Д/з §48 3.Гірські ландшафти Кримських гір,особливості їх зміни з висотою, використання та охорона. Д/з §49 4.Природні умови та ресурси Чорного моря, проблеми їх раціонального використання. Д/з §50,ст.205-207. 5.Природні умови та ресурси Азовського моря, проблеми їх раціонального використання. Д/з §50,ст.207-209. Тема 8. Природокористування. Використання природно – ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілля в Україні. Вплив екологічні ситуації на життєдіяльність населення. Д/з §51 | | |
|