1

                                           



Меню сайта
         
        
Категории раздела
         
КАРАНТИН [0]
Завдання [0]
1-4 класи [7]
5 клас [3]
6 клас [3]
7 клас [3]
8 клас [2]
9 клас [4]
10 клас [3]
11 клас [3]
Корисна інформація [11]
Міні-чат
         
Статистика сайту
         
Головна » Файли » КАРАНТИН » 8 клас

Завдання для дистанційного навчання під час карантину 8 клас
17.03.2020, 22:40

Завдання для дистанційного навчання під час карантину

 8 клас
 Українська мова
1.Відокремлені другорядні члени речення.Вивчити § 36,37,39,40
 Українська література
1."Ніч перед боєм".    Знати зміст твору.
2. В.Дрозд"Білий кінь Шептало". Знати зміст твору.
Англійська мова
Тема: "Музика".1."Бітлз" та інші представники різних музичних стилів. с.149-152
2.Підготовка до створення проектної роботи :"Мій улюблений музикант,співак або рок група".с.153-155
3.Концерт улюбленого співака. с.155-158.
4.Як стати гарним музикантом? с.159-162        
 5.Написання статті про значення музики у нашому житті. с.162-163       6.Читацькі уподобання ваших однокласників.Сс.164-166     
 7.Музичні уподобання молоді. с.167-169
 Історія України            
 Вивчити §29,30,31,32.
  Всесвітня історія      
Вивчити §19,20,21.
Зарубіжна література
1.Трагедія "Ромео і Джульєта" В.Шекспіра:Д/з Переказувати (с.192-207).
2.Мігель де Сервантес Саведра (1547-1616) "Дон Кіхот" І-частина.    Д/з Знати біографію письменника (с.208-212).
3.Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності.    Д/з Читати і переказувати пригодницький роман (с.213-223).
4.Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві:Д/з Читати (с.230-233).
5.Джонн Донн (1572-1631) "Щоб мучить мене":Д/з знати біографію (с.233-236).
6.Мольєр (1622-1673) "Міщанин -Шляхтич":Д/з Знати біографію й читати і переказувати (339-244).
 Хімія
1.Хімічні властивості оксидів. § 25
2. Основи,склад, назви. § 27
3.Фізичні та  хімічні властивості лугів. § 27
4.Кислоти, їх склад, назви. § 28
5.Хімічні та фізичні властивості кислот. §29
6.Реакції заміщення та обміну. § 29
 Біологія
1.Покриви тіла й терморегуляція ( будова і функції шкіри ).
2.Механізм терморегуляції .Д/з §24
3.Теплові та сонячні удари. Загартовування. §24.Виконати ст.94(завдання 1-12)
4.Нервова система. Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Д/з §31
5.Нервова система(центральна та периферична).Д/з §32
6.Спинний мозок. Д/з §33
 Фізика
1.Паралельне і послідовне з'єднання провідників. Опрацювати §31,32; Вправа 31
2.Ров'язування задач. Вправа 32
3.Робота й потужність електричного струму. Опрацювати §33;Вправа 33(1,2,3).
4.Розв'язування задач.  Вправа 33(4-8);Закон Джоуля-Ленца. Опрацювати §34; Вправа 34(1,2).
5.Розв'язування задач. Вправа 34(3-7).
6.Електронагрівальні прилади. Опрацювати §35; Вправа 35(1,2,3).
 Алгебра
1.Функція у= та її графік (вивчити §17). Д/з  № 557,559,572,577,581.
2.Завдання №4 (ст.138)
3. Квадратичні рівняння. Розв'язування неповних квадратичних рівнянь (§18).Д/з №593,595,597,600,604.
4.Формула коренів квадратичного рівняння ( §19 ).Д/з № 635,637,650,654,664.
5.Теорема Вієта ( § 20 ). Д/з №683,685,689,691,698,709.6. Завдання №5 ( ст.165)
 Геометрія
1.Властивості тригонометричних  функцій гострого кута(§16). Д/з № 709,713,717,725,741.
2.Розв'язування прямокутних трикутників (§17).Д/з № 754,757,771,783,789.
3.Самостійна робота №4 (ст.165).
4.Тестові завдання 4(ст.166).
5.Многокутники (§18). Д/з № 803,808,813,820,825,829.
6.Вписані й описані многокутники (§19).Д/з № 841,847,852,853,859,862.
 Інформатика
Онлайн підручник http://:http://shkola.in.ua/967-informatyka-8-klas-morze-2016.html
Вивчити § 20,21,22,23,24 (підручник Інформатика 8 клас, автор Н.В.Морзе §21 ст.142).
 Трудове навчання
Група дівчат: 
Тема: Елементи в'язання спицями. Добір схеми в'язання.
Група хлопців:
1.Технологічний процес виготовлення скриньки: різьблення.
2.Технологічний процес виготовлення скриньки: опорядження, складання.
3.Визначення завдань. Планування проектної діяльності. Моделі-аналоги конструкцій світильника. Проектування та конструю­вання виробу. Д/з :Вивчити конспект
 Креслення
Тема: Проеціювання циліндра, конуса, куля. Д/з:  Накреслити проекції конуса на фронтальну ізометричну поверхню.
 Основи здоров'я
1.Ризики статевого дозрівання (§16).
2.Відмова від небезпечних пропозицій(§17).
3.Протидія сексуальному насиллю(§18).
4.Організація дорожнього руху(§19).
 Образотворче мистецтво
1.Класицизм в архітектурі та скульптурі.Д/з: Створити ескіз класичного парку.
2. Класицизм у живописі.Д/з: Інтерпретувати один із творів живопису класичного стилю.
3. Класицизм у музиці.Д/з: Послухати класичні музичні твори (на вибір).
4. Українська класична музика.Д/з: Скласти кросворд на тему "Класицизм».
 Географія
1.Використання та охорона рівнинних ландшафтів. Практична робота №9 Складання порівняльної характеристики природних зон (за вибором). Д/з §47,виконати практичну роботу.
2.Гірські ландшафти Українських Карпат, особливості їх зміни з висотою, використання та охорона.  Д/з §48
3.Гірські ландшафти Кримських гір,особливості їх зміни з висотою, використання та охорона.  Д/з §49
4.Природні умови та ресурси Чорного моря, проблеми їх раціонального використання. Д/з §50,ст.205-207.
5.Природні умови та ресурси Азовського моря, проблеми їх раціонального використання. Д/з §50,ст.207-209. 
Тема 8. Природокористування. Використання природно – ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілля  в Україні. Вплив екологічні ситуації на життєдіяльність населення. Д/з §51
 
 


Категорія: 8 клас | Додав: merri
Переглядів: 260 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наші
опитування
Які уроки Вам найбільше подобаються?
Всього відповідей: 96
Наші
опитування
Чи вмієте Ви користуватися комп'ютером?
Всього відповідей: 67