Кращі дитячі
ігри для приміщень. Частина 2
Несприятлива погода не дозволяє дітям грати на вулиці? Вони рвуться на
свіже повітря, а ви не знаєте, як їх зупинити? Якщо ви опинились у подібній
ситуації, розважте малюків запропонованими у статті захоплюючими й цікавими
іграми, призначеними для закритих приміщень, і ваші діти годинами не захочуть
виходити з дому.
Клац-клац
У цій грі діти не заперечуватимуть проти ляпанців.
·
Дітям знадобиться ретельно перетасована колода гральних карт.
·
Один учасник роздає карти всім гравцям порівну.
·
Потім кожний учасник бере одну зі своїх карт і кладе її лицьовою стороною
вниз на середину столу.
·
У разі, якщо кілька гравців викладають карти однакового значення, вони по
черзі намагаються ляпанцем долоні перевернути їх лицьовою стороною догори.
·
Гравець, який першим переверне чужу картку того самого значення, що і своя,
забирає її собі.
·
У разі, якщо гравець хлопає по неправильній карті, значення якої не
збігається з його карткою, він віддає іншому гравцю верхню карту зі свого
набору.
·
Гра триває доти, доки один із гравців не збере всі карти.
Оленятко
Цікава гра у слова
·
Перед початком гри учасники повинні обговорити й вибрати категорію слів, що
будуть використовувати, наприклад, міста світу.
·
Усі діти сідають на підлогу в коло.
·
Один з учасників починає гру, кажучи слово «оленятко».
·
Наступний гравець повинен буде придумати місто, яке починається з останньої
букви попереднього слова, у даному випадку це «о». Гравець називає місто на
букву «о», наприклад, Очаків.
·
Гра триває доти, доки кожний учасник може придумати назву міста на останню
букву попереднього. Після того як хтось не зміг придумати відповідне слово, гра
починається заново з новою категорією слів. Але першим словом обов'язково
повинно бути «оленятко».
Мін-ман-мон
Чи можуть діти розмовляти швидко і правильно?
·
Діти сідають у коло, одного гравця вибирають початківцем.
·
Початківець каже «Мін» і вказує на одного з учасників, які сидять у колі.
·
Гравець під назвою «Мін» тепер повинен указати на наступного гравця і
сказати слово «Ман».
·
Учасник під назвою «Ман» швидко вказує на наступного гравця й каже «Мон».
·
Гра продовжується доти, доки один з учасників не заплутається у словах і не
скаже неправильне слово. Цей гравець виходить із кола і стає суддею, при цьому
він заважає іншим гравцям зосередитись на правильних словах.
Хитка
мітла
Ця гра буде тренувати вестибулярний апарат дитини та координацію її рухів.
·
Для цієї гри дітям знадобляться шматок клейкої стрічки й палиця.
·
Клейка стрічка ліпиться на стелю, а палицю кладуть на підлогу трохи осторонь.
·
Учасник дивиться вгору на стрічку і крутиться на місці десять разів, не
відводячи погляду від стрічки.
·
Після цього учасник пробує перестрибнути через палицю, яка лежить на
підлозі.
·
Щоб визначити переможця, діти можуть вносити зміни в умови гри.
Ложки
Дітям належить з'ясувати, чому ця гра так дивно називається.
·
Для цієї гри дітям знадобляться ложки за кількістю гравців, крім одного, і
колода гральних карт.
·
Ложки розташовують у центрі столу на такій відстані, щоб кожний гравець міг
схопити ложку, коли це буде потрібно в ході гри.
·
Кожному гравцю видають по чотири карти з колоди, інші карти залишаються у
ведучого.
·
Ведучий бере карту зі своєї колоди й передає її лицьовою стороною вниз
гравцю, який сидить зліва. Цей гравець бере карту й додає до неї одну зі своїх,
утримуючи їх лицьовою стороною вниз, а потім передає одну з цих двох карт
сусіду зліва.
·
Усі учасники передають карти один одному якомога швидше. Треба пам'ятати,
що в будь-який момент гри в кожного учасника повинно залишатись у руках чотири
карти.
·
Мета гри полягає в тому, щоб зібрати чотири карти однакового значення. Як
тільки гравець збирає потрібну комбінацію, він намагається вхопити ложку з
центру.
·
Гравець, який залишається без ложки, програє.
Попутник
То все-таки ця гра про подорожі чи про наслідування?
·
Для цієї гри дітям знадобляться стільці за кількістю учасників.
·
Розставте стільці в кімнаті, як сидіння в автомобілі.
·
Один гравець стає водієм автомобіля, а решта попутниками. Кожний попутник
придумує свого персонажа й відтворює його химерні індивідуальні особливості,
наприклад, поведінку кішки, настанови вчителя.
·
Водій веде машину й підбирає одного з попутників. Коли той сідає в машину,
то починає представляти свого персонажа, а водій повторює все, що робить
попутник.
·
Потім водій бере в машину наступного попутника, і той починає демонструвати
кумедні індивідуальні особливості свого персонажа. Усі пасажири й водій повинні
повторювати за ним.
·
Після того як автомобіль заповниться, водій починає висаджувати попутників
по одному, і учасники копіюють поведінку персонажів у зворотному порядку.
Прикріпи
хвіст
У цій веселій грі ніколи не знаєш, де опиниться хвіст!
·
Допоможіть дитині намалювати й вирізати з паперу мавпу без хвоста.
·
Окремо намалюйте й виріжте хвіст, якого не вистачає.
·
Прикріпіть або приклейте стрічкою мавпу до стіни або до коркової дошки на
рівні очей учасників.
·
Діти беруть участь у грі по черзі із зав'язаними очима.
·
Учаснику із зав'язаними очима дають у руку хвіст і розкручують тричі
навколо його власної осі. Тепер учасник повинен підійти до мавпи й прикріпити
хвіст.
·
Гравець, який прикріпить мавпячий хвіст найудаліше, стає переможцем.
Леви,
які сплять
Цікава гра для найменших левенят!
·
Виберіть двох дітей в якості мисливців, а інші будуть левами.
·
Леви повинні прикидатися сплячими, а мисливці намагаються розсмішити левів,
не торкаючись.
·
Леви, які засміялися, стають мисливцями.
·
Гра продовжується доти, доки не залишиться один лев, якого оголошують
переможцем.
Відгадай,
хто
Це весела гра на відгадування буде розважати дітей кілька годин.
·
Підготуйте кілька аркушів паперу й напишіть на них імена знаменитостей.
·
Прикріпіть листочок з ім'ям знаменитості на спину кожного учасника, але
так, щоб вони не бачили своїх нових імен.
·
Гравці повинні ставити один одному навідні запитання, щоб відгадати, хто
вони.
·
Відповіді можуть бути тільки «так» або «ні».
Карткові
хованки
Весела гра в хованки!
·
Одного гравця вибирають ведучим.
·
Усі гравці, крім ведучого, отримують по одній карті з колоди,
запам'ятовують її й ховають у кишеню.
·
Ведучий рахує доти, доки всі гравці не сховаються, а потім починає їх
шукати.
·
Гравець, якого знаходить ведучий, показує свою карту.
·
Якщо в нього дама чи король, він може допомагати ведучому.
·
Якщо в нього туз, гравець отримує десять секунд, щоби сховатися ще раз.
·
Якщо на карті цифра, учасник виходить із гри.
·
Перемагає гравець, якого ведучий знаходить останнім.
|